Ericsson będzie sprzedawał reklamy operatorów

Publikacja: 03.02.2011 18:21

[b]Ericsson Polska[/b] wprowadził na polski rynek usługę AdMarket, mobilny kanał reklamowy. Premiera usługi związana jest z nawiązaniem współpracy z [b]Mobizzy[/b], operatorem platformy reklamowej.

– Umowę tę można nazwać innowacją biznesową firmy Ericsson – powiedział [b]Staffan Henriksson[/b], prezes Ericsson Polska. – Ericsson przenosi rozwiązania multimedialne poza tradycyjnych klientów z grona operatorów oraz uznanych partnerów telekomunikacyjnych. AdMarket będzie brokerem reklam, który będzie rozwijał usługę na bazie doświadczeń wyniesionych z rynku reklam internetowych oraz w oparciu o rozległą sieć partnerów ze świata mediów i reklamy – dodał Henriksson.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama