Reklama

Ericsson będzie sprzedawał reklamy operatorów

Publikacja: 03.02.2011 18:21

[b]Ericsson Polska[/b] wprowadził na polski rynek usługę AdMarket, mobilny kanał reklamowy. Premiera usługi związana jest z nawiązaniem współpracy z [b]Mobizzy[/b], operatorem platformy reklamowej.

– Umowę tę można nazwać innowacją biznesową firmy Ericsson – powiedział [b]Staffan Henriksson[/b], prezes Ericsson Polska. – Ericsson przenosi rozwiązania multimedialne poza tradycyjnych klientów z grona operatorów oraz uznanych partnerów telekomunikacyjnych. AdMarket będzie brokerem reklam, który będzie rozwijał usługę na bazie doświadczeń wyniesionych z rynku reklam internetowych oraz w oparciu o rozległą sieć partnerów ze świata mediów i reklamy – dodał Henriksson.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama