TP chce sprzedać więcej biznesowych linii DSL

Publikacja: 15.04.2011 12:05

Telekomunikacja Polska poinformowała o zmianie oferty usług Internet DSL, czyli dostępu szerokopasmowego dedykowanego firmom.

Operator obniżył ceny abonamentów i opłat instalacyjnych. Ponadto uruchomił specjalną promocję dla firm, które dzisiaj korzystają z usługi detalicznej Neostrada. TP nie podaje liczby klientów usług Internet DSL. Jednak według naszych informacji obsługuje ich kilkadziesiąt tysięcy. Dla porównania na koniec zeszłego roku abonentów Neostrady miała prawie 2 mln.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10