Reklama
Rozwiń

TP chce sprzedać więcej biznesowych linii DSL

Publikacja: 15.04.2011 12:05

Telekomunikacja Polska poinformowała o zmianie oferty usług Internet DSL, czyli dostępu szerokopasmowego dedykowanego firmom.

Operator obniżył ceny abonamentów i opłat instalacyjnych. Ponadto uruchomił specjalną promocję dla firm, które dzisiaj korzystają z usługi detalicznej Neostrada. TP nie podaje liczby klientów usług Internet DSL. Jednak według naszych informacji obsługuje ich kilkadziesiąt tysięcy. Dla porównania na koniec zeszłego roku abonentów Neostrady miała prawie 2 mln.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości