UPC: 14 tys. abonentów w kwartał. TV spada

Publikacja: 05.05.2011 09:06

Grupa Liberty Global, właściciel UPC Polska, opublikowała wyniki finansowe i operacyjne za I kwartał 2011 r. Polska sieć kablowa dodała w pierwszym kwartale przeszło 14 tys. abonentów szerokopasmowego dostępu do internetu. Na dzień 31 marca obsługiwała 538 tys. klientów tych usług (nie licząc sieci Aster, której przejęcia jeszcze nie aprobował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Decyzja spodziewana jest w tym kwartale).

UPC Polska zanotowało w I kw. deficyt na usługach telewizyjnych w wysokości 2 tys. abonentów – o tyle różniła się liczba nowych aktywacji cyfrowej TV w porównaniu do spadku liczby usług analogowych. Warto podkreślić, że całkowita liczba klientów wszystkich usług TV grupy UPC spadała w całej Europie. Łącznie operator stracił w I kw. 56 tys. abonentów TV.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem