Aktualizacja: 10.05.2025 17:06 Publikacja: 05.05.2011 09:06
Grupa Liberty Global, właściciel UPC Polska, opublikowała wyniki finansowe i operacyjne za I kwartał 2011 r. Polska sieć kablowa dodała w pierwszym kwartale przeszło 14 tys. abonentów szerokopasmowego dostępu do internetu. Na dzień 31 marca obsługiwała 538 tys. klientów tych usług (nie licząc sieci Aster, której przejęcia jeszcze nie aprobował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Decyzja spodziewana jest w tym kwartale).
UPC Polska zanotowało w I kw. deficyt na usługach telewizyjnych w wysokości 2 tys. abonentów – o tyle różniła się liczba nowych aktywacji cyfrowej TV w porównaniu do spadku liczby usług analogowych. Warto podkreślić, że całkowita liczba klientów wszystkich usług TV grupy UPC spadała w całej Europie. Łącznie operator stracił w I kw. 56 tys. abonentów TV.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas