Neostrada odbiła się od dna

Tylko o 3 tys. – ale zawsze – wzrosła w II kwartale liczba detalicznych klientów usług dostępowych, jakich Telekomunikacja Polska obsługuje we własnej sieci stacjonarnej. To zjawisko nie obserwowane od dawna. Nie uchroniło jednak spółki od spadku przychodów z internetu. Cały ten rynek operator szacuje na 6,7 mln łączy. W segmencie telefonii komórkowej TP zanotowała wzrost przychodów i bazy napędzane głównie ofertą na kartę. Na telefonii stacjonarnej nieodmiennie traci. TP nie odżegnuje się od pomysłu przejęcia platformy cyfrowej „n”.

Publikacja: 27.07.2011 09:54

Neostrada odbiła się od dna

Foto: ROL

7,5 mld zł przychodów – o 4,9 proc. mniej niż przed rokiem – miała grupa Telekomunikacji Polskiej w I półroczu bieżącego roku. Wynik EBITDA sięgnęła 3,5 mld zł, a zysk netto prawie 1,2 mld zł. Wzrost zysków zawdzięcza spółka przede wszystkim sprzedaży Emitela.

W internecie oznaki poprawy, ale przychody w dół

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem