Reklama
Rozwiń
Reklama

Neostrada odbiła się od dna

Tylko o 3 tys. – ale zawsze – wzrosła w II kwartale liczba detalicznych klientów usług dostępowych, jakich Telekomunikacja Polska obsługuje we własnej sieci stacjonarnej. To zjawisko nie obserwowane od dawna. Nie uchroniło jednak spółki od spadku przychodów z internetu. Cały ten rynek operator szacuje na 6,7 mln łączy. W segmencie telefonii komórkowej TP zanotowała wzrost przychodów i bazy napędzane głównie ofertą na kartę. Na telefonii stacjonarnej nieodmiennie traci. TP nie odżegnuje się od pomysłu przejęcia platformy cyfrowej „n”.

Publikacja: 27.07.2011 09:54

Neostrada odbiła się od dna

Foto: ROL

7,5 mld zł przychodów – o 4,9 proc. mniej niż przed rokiem – miała grupa Telekomunikacji Polskiej w I półroczu bieżącego roku. Wynik EBITDA sięgnęła 3,5 mld zł, a zysk netto prawie 1,2 mld zł. Wzrost zysków zawdzięcza spółka przede wszystkim sprzedaży Emitela.

W internecie oznaki poprawy, ale przychody w dół

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama