Aktualizacja: 10.05.2025 03:24 Publikacja: 02.08.2011 10:18
Sosh, tak będzie się nazywał nowy brand telefonii komórkowej, jaki grupa France Telecom uruchomi jesienią na francuskim rynku. Oferta ma być skierowana dla młodych użytkowników i w związku z tym powiązana z mobilnymi serwisami społecznościowymi. Z drugiej strony będzie to po prostu tania marka, jaką FT chce uruchomić przed wejściem na rynek oferty komórkowej pod marką Free, jaką uruchomia Iliad.
Sosh ma być dystrybuowany wyłącznie przez internet, bez obligatoryjnej umowy lojalnościowej. Więcej szczegółów na temat nowej oferty FT na razie nie zdradza.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas