Reklama

Grupa FT uruchomi nową mobilną markę

Publikacja: 02.08.2011 10:18

Sosh, tak będzie się nazywał nowy brand telefonii komórkowej, jaki grupa France Telecom uruchomi jesienią na francuskim rynku. Oferta ma być skierowana dla młodych użytkowników i w związku z tym powiązana z mobilnymi serwisami społecznościowymi. Z drugiej strony będzie to po prostu tania marka, jaką FT chce uruchomić przed wejściem na rynek oferty komórkowej pod marką Free, jaką uruchomia Iliad.

Sosh ma być dystrybuowany wyłącznie przez internet, bez obligatoryjnej umowy lojalnościowej. Więcej szczegółów na temat nowej oferty FT na razie nie zdradza.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama