Grupa FT uruchomi nową mobilną markę

Publikacja: 02.08.2011 10:18

Sosh, tak będzie się nazywał nowy brand telefonii komórkowej, jaki grupa France Telecom uruchomi jesienią na francuskim rynku. Oferta ma być skierowana dla młodych użytkowników i w związku z tym powiązana z mobilnymi serwisami społecznościowymi. Z drugiej strony będzie to po prostu tania marka, jaką FT chce uruchomić przed wejściem na rynek oferty komórkowej pod marką Free, jaką uruchomia Iliad.

Sosh ma być dystrybuowany wyłącznie przez internet, bez obligatoryjnej umowy lojalnościowej. Więcej szczegółów na temat nowej oferty FT na razie nie zdradza.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość