Reklama

Netia: plany sprzedaży internetu w dół

Największy operator alternatywny obniżył plany sprzedaży usług dostępowych na ten rok. Również plan zdobycia 1 mln abonentów po raz kolejny został przesunięty na bliżej nieokreśloną przyszłość. Według Netii, jak i innych operatorów, polski rynek dostępowy zwalnia. Jego konsolidacja zaś obarczona jest dużą niepewnością. Netia będzie coraz więcej uwagi poświęcać rozwojowi własnej sieci i sprzedaży produktów w niej, ponieważ spada atrakcyjność usług hurtowych w sieci TP.

Publikacja: 04.08.2011 09:44

Netia: plany sprzedaży internetu w dół

Foto: ROL

750 tys., a nie 800 tys. klientów usług szerokopasmowych spodziewa się na koniec tego roku Netia. Obniżenie planów, to wynik słabej sprzedaży usług dostępowych w II kwartale. Niewiele pomogło wprowadzenie do oferty nowego urządzenia abonenckiego, co zarząd operatora przyznaje bez ogródek.

– Wydaje nam się, że popełniliśmy błędy w komunikacji nowej oferty No Limits. Odbiegała od rynkowego standardu, a abonent miał kłopot z jej zrozumieniem. Musimy uczynić ją bardziej przejrzystą i uprościć, co niebawem uczynimy. Rynek jest słaby, a my rośliśmy w jego tempie co nas nie satysfakcjonuje. Do tej pory rozwijaliśmy się szybciej, niż rynek – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Mirosław Godlewski, prezez zarządu Netii.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama