Aktualizacja: 09.05.2025 22:48 Publikacja: 04.08.2011 09:44
Foto: ROL
750 tys., a nie 800 tys. klientów usług szerokopasmowych spodziewa się na koniec tego roku Netia. Obniżenie planów, to wynik słabej sprzedaży usług dostępowych w II kwartale. Niewiele pomogło wprowadzenie do oferty nowego urządzenia abonenckiego, co zarząd operatora przyznaje bez ogródek.
– Wydaje nam się, że popełniliśmy błędy w komunikacji nowej oferty No Limits. Odbiegała od rynkowego standardu, a abonent miał kłopot z jej zrozumieniem. Musimy uczynić ją bardziej przejrzystą i uprościć, co niebawem uczynimy. Rynek jest słaby, a my rośliśmy w jego tempie co nas nie satysfakcjonuje. Do tej pory rozwijaliśmy się szybciej, niż rynek – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Mirosław Godlewski, prezez zarządu Netii.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas