Aktualizacja: 01.07.2025 04:29 Publikacja: 08.09.2011 11:47
Grupa France Telecom poinformowała wczoraj o szczegółach nowej oferty usług mobilnych pod marką Sosh, jaką operator wprowadził na francuski rynek. Sosh sprzedawany będzie tylko przez internet w ofercie kontraktowej, ale bez umów lojalnościowych. W związku z taką konstrukcją nie przewiduje subsydiów do sprzedawanych z usługami telefonów. Abonamenty wynoszą od 19,90 euro do 39,90 euro miesięcznie. Wliczone weń jest korzystanie z 30 tys. hot spotów Orange. France Telecom liczy na pozyskanie ok. 500 tys. klientów nowej marki.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas