FT uruchomiło komórkowy b-brand

Publikacja: 08.09.2011 11:47

Grupa France Telecom poinformowała wczoraj o szczegółach nowej oferty usług mobilnych pod marką Sosh, jaką operator wprowadził na francuski rynek. Sosh sprzedawany będzie tylko przez internet w ofercie kontraktowej, ale bez umów lojalnościowych. W związku z taką konstrukcją nie przewiduje subsydiów do sprzedawanych z usługami telefonów. Abonamenty wynoszą od 19,90 euro do 39,90 euro miesięcznie. Wliczone weń jest korzystanie z 30 tys. hot spotów Orange. France Telecom liczy na pozyskanie ok. 500 tys. klientów nowej marki.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem