Reklama

FT uruchomiło komórkowy b-brand

Publikacja: 08.09.2011 11:47

Grupa France Telecom poinformowała wczoraj o szczegółach nowej oferty usług mobilnych pod marką Sosh, jaką operator wprowadził na francuski rynek. Sosh sprzedawany będzie tylko przez internet w ofercie kontraktowej, ale bez umów lojalnościowych. W związku z taką konstrukcją nie przewiduje subsydiów do sprzedawanych z usługami telefonów. Abonamenty wynoszą od 19,90 euro do 39,90 euro miesięcznie. Wliczone weń jest korzystanie z 30 tys. hot spotów Orange. France Telecom liczy na pozyskanie ok. 500 tys. klientów nowej marki.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama