Reklama
Rozwiń
Reklama

FT uruchomiło komórkowy b-brand

Publikacja: 08.09.2011 11:47

Grupa France Telecom poinformowała wczoraj o szczegółach nowej oferty usług mobilnych pod marką Sosh, jaką operator wprowadził na francuski rynek. Sosh sprzedawany będzie tylko przez internet w ofercie kontraktowej, ale bez umów lojalnościowych. W związku z taką konstrukcją nie przewiduje subsydiów do sprzedawanych z usługami telefonów. Abonamenty wynoszą od 19,90 euro do 39,90 euro miesięcznie. Wliczone weń jest korzystanie z 30 tys. hot spotów Orange. France Telecom liczy na pozyskanie ok. 500 tys. klientów nowej marki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama