Reklama
Rozwiń

Amortyzacja marki Netia oszczędzi podatek

Publikacja: 20.12.2011 16:30

Największy alternatywny operator telekomunikacyjny w dosyć enigmatyczny sposób tłumaczy powód wydzielenia spółki Netia Brand Management (NBM)i wniesienia doń praw do marki Netia – o którym informował pod koniec ubiegłego tygodnia. Przypomnijmy, że Netia wyceniła ten aport na 311 mln zł.

– Celem wydzielenia zorganizowanej części przedsiębiorstwa w skład której wchodzi marka Netia i przeniesienia jej do oddzielnej spółki było zachowanie spójności komunikacyjnej marki, zarówno w samej Netii i jej obszarach funkcjonalnych, jak i w całej grupie Netia, powiększonej ostatnio o spółki Dialog i Crowley. Osobna, wydzielona struktura zapewni przejrzystość i koordynacje wszelkich działań we wszystkich obszarach komunikacji marki, co jest istotne biorąc pod uwagę  stale rosnącą skalę działań grupy Netia – poinformowała nas Netia w odpowiedzi na pytanie o powód wydzielenia NBM.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń