Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 20:53 Publikacja: 20.12.2011 16:30
Największy alternatywny operator telekomunikacyjny w dosyć enigmatyczny sposób tłumaczy powód wydzielenia spółki Netia Brand Management (NBM)i wniesienia doń praw do marki Netia – o którym informował pod koniec ubiegłego tygodnia. Przypomnijmy, że Netia wyceniła ten aport na 311 mln zł.
– Celem wydzielenia zorganizowanej części przedsiębiorstwa w skład której wchodzi marka Netia i przeniesienia jej do oddzielnej spółki było zachowanie spójności komunikacyjnej marki, zarówno w samej Netii i jej obszarach funkcjonalnych, jak i w całej grupie Netia, powiększonej ostatnio o spółki Dialog i Crowley. Osobna, wydzielona struktura zapewni przejrzystość i koordynacje wszelkich działań we wszystkich obszarach komunikacji marki, co jest istotne biorąc pod uwagę stale rosnącą skalę działań grupy Netia – poinformowała nas Netia w odpowiedzi na pytanie o powód wydzielenia NBM.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas