Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2025 22:08 Publikacja: 20.12.2011 16:30
Największy alternatywny operator telekomunikacyjny w dosyć enigmatyczny sposób tłumaczy powód wydzielenia spółki Netia Brand Management (NBM)i wniesienia doń praw do marki Netia – o którym informował pod koniec ubiegłego tygodnia. Przypomnijmy, że Netia wyceniła ten aport na 311 mln zł.
– Celem wydzielenia zorganizowanej części przedsiębiorstwa w skład której wchodzi marka Netia i przeniesienia jej do oddzielnej spółki było zachowanie spójności komunikacyjnej marki, zarówno w samej Netii i jej obszarach funkcjonalnych, jak i w całej grupie Netia, powiększonej ostatnio o spółki Dialog i Crowley. Osobna, wydzielona struktura zapewni przejrzystość i koordynacje wszelkich działań we wszystkich obszarach komunikacji marki, co jest istotne biorąc pod uwagę stale rosnącą skalę działań grupy Netia – poinformowała nas Netia w odpowiedzi na pytanie o powód wydzielenia NBM.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas