Aktualizacja: 09.05.2025 21:28 Publikacja: 15.02.2012 23:06
Foto: ROL
– Część operatorów pozycjonuje usługę w sieci FTTH, jako nowy standard i stara się ją jak najprędzej upowszechnić pośród swoich abonentów. Podstawowym narzędziem jest atrakcyjna cena. Inni kreują dostęp optyczny, jako usługę premium za wyższą cenę. Wreszcie całkiem duża grupa operatorów miesza oba modele, ale chyba bardziej z niepewności, co należy robić, niż z wiary, że to jest najlepsza droga. To typowe szczególnie dla operatorów zasiedziałych, którzy wiedzą, że powinni inwestować w sieci FTTH, ale z drugiej strony starają się bronić przychodów z sieci miedzianej – mówił Benoit Felten podczas swojego wystąpienia na konferencji FTTH Council, podsumowując badania Diffraction Analysis na temat strategii wdrażania usług FTTH przez różnych operatorów. Firma przeanalizowała ofertę trzydziestu operatorów różnych krajów, m.in. Orange, Verizon, NTT, HKBN, ZON.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas