Reklama
Rozwiń
Reklama

KOMENTARZ: Konsument, głupcze!

Publikacja: 24.02.2012 09:54

Szukając odpowiedzi na pytanie, czy taniej jest dzwonić z telefonu stacjonarnego, czy komórkowego i grzebiąc w związku z tym w ofertach operatorów uświadomiłam sobie, jak rzadko jestem w takiej sytuacji i jak mało na temat relacji operator-klient sama wiem. Poczyniłam więc kilka mniej i bardziej zaskakujących spostrzeżeń.

Po pierwsze, choć internet zagląda już w Polsce czasem i pod strzechy, na stronach WWW operatorów nadal nie jest prosto znaleźć informacje potrzebne, by ocenić, czy oferta, plan, promocja są atrakcyjne, czy nie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama