Reklama

KOMENTARZ: Konsument, głupcze!

Publikacja: 24.02.2012 09:54

Szukając odpowiedzi na pytanie, czy taniej jest dzwonić z telefonu stacjonarnego, czy komórkowego i grzebiąc w związku z tym w ofertach operatorów uświadomiłam sobie, jak rzadko jestem w takiej sytuacji i jak mało na temat relacji operator-klient sama wiem. Poczyniłam więc kilka mniej i bardziej zaskakujących spostrzeżeń.

Po pierwsze, choć internet zagląda już w Polsce czasem i pod strzechy, na stronach WWW operatorów nadal nie jest prosto znaleźć informacje potrzebne, by ocenić, czy oferta, plan, promocja są atrakcyjne, czy nie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama