Wyniki finansowe za 2011 r. „starej Netii” (tzn. bez uwzględnienia przejętych w biegłym roku Telefonii Dialog i Crowley Data Poland) są zgodne ze skorygowaną po III kw. prognozą z niewielkimi wahnięciami: przychody wyniosły 1,593 mld zł (tak jak zapowiadano, przekroczyły więc 1,59 mld zł). Powtarzalny zysk operacyjny powiększony o amortyzację wyniósł 403,2 mln zł (EBITDA miała przekroczyć 405 mln zł), a powtarzalny zysk operacyjny zamknął się kwotą 100 mln zł.
Tak jak gnozowano wolne środki pieniężne Netii przekroczyły 173 mln zł, a liczba użytkowników szerokopasmowego dostępu do internetu 750,16 tys. Ta ostatnia wielkość zwiększyła się więc o 18,457 tys. nentów w samym IV kwartale ub.r. przy czym na przyrost złożyły się głównie przejęcia lokalnych ISP. Dzięki swojej własnej działalności marketingowej Netia pozyskała netto w IV kw. nieco ponad 7 tys. abonentów. Wynik ten potwierdza, że rynek ten coraz bardziej hamuje.
Netia utrzymuje, że chociaż sprzedaż usług na sieci Telekomunikacji Polskiej idzie słabo, to we własnej sieci „jest satysfakcjonujące”. Niemniej razem z Telefonią Dialog liczba abonentów szerokopasmowego dostępu przekroczyła 900 tys., co czyni z Netii drugiego ISP w Polsce po TP.
Grupa obsługuje obecnie 50 tys. klientów usług telewizyjnych z czego 44 tys. przypadają na sieć i usługi Dialogu. Netia zapowiada próbę rozwoju klasycznych usług telewizyjnych na sieci o standardzie ADSL, w tym poprzez linie LLU. Dzisiaj dostępne są na niej usługi telewizji internetowej poprzez modem Netia Plejer (serwis HBO GO abonuje przeszło 1 tys. klientów).
Jakie wyniki roczne