mPay zwiększa sprzedaż, ale wciąż ma straty

Publikacja: 09.05.2012 07:04

Pierwsze trzy miesiące bieżącego roku były dla firmy mPay, działającej na rynku płatności mobilnych, niezłe jeśli chodzi o sprzedaż, ale mniej udane jeśli chodzi o wynik netto.

Obroty w tym okresie powiększyły się o 111 proc. do 541 tys. zł. Na ten wynik, jak wyjaśnia spółka, największy wpływ miał wzrost sprzedaży „usług integracji systemów płatności mobilnych”. Znacznie słabiej wyglądały jednak dane jeśli chodzi o wartość rozliczonych transakcji – były o 13 proc. gorsze niż rok wcześniej. Było to konsekwencją decyzji Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie o zakończeniu współpracy z giełdową spółką, która była jednym z kilku operatorów płatności za parkowanie na terenie Warszawy.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem