mPay zwiększa sprzedaż, ale wciąż ma straty

Publikacja: 09.05.2012 07:04

Pierwsze trzy miesiące bieżącego roku były dla firmy mPay, działającej na rynku płatności mobilnych, niezłe jeśli chodzi o sprzedaż, ale mniej udane jeśli chodzi o wynik netto.

Obroty w tym okresie powiększyły się o 111 proc. do 541 tys. zł. Na ten wynik, jak wyjaśnia spółka, największy wpływ miał wzrost sprzedaży „usług integracji systemów płatności mobilnych”. Znacznie słabiej wyglądały jednak dane jeśli chodzi o wartość rozliczonych transakcji – były o 13 proc. gorsze niż rok wcześniej. Było to konsekwencją decyzji Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie o zakończeniu współpracy z giełdową spółką, która była jednym z kilku operatorów płatności za parkowanie na terenie Warszawy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama