Reklama

mPay zwiększa sprzedaż, ale wciąż ma straty

Publikacja: 09.05.2012 07:04

Pierwsze trzy miesiące bieżącego roku były dla firmy mPay, działającej na rynku płatności mobilnych, niezłe jeśli chodzi o sprzedaż, ale mniej udane jeśli chodzi o wynik netto.

Obroty w tym okresie powiększyły się o 111 proc. do 541 tys. zł. Na ten wynik, jak wyjaśnia spółka, największy wpływ miał wzrost sprzedaży „usług integracji systemów płatności mobilnych”. Znacznie słabiej wyglądały jednak dane jeśli chodzi o wartość rozliczonych transakcji – były o 13 proc. gorsze niż rok wcześniej. Było to konsekwencją decyzji Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie o zakończeniu współpracy z giełdową spółką, która była jednym z kilku operatorów płatności za parkowanie na terenie Warszawy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama