Ofcom walczy o informacje o usługach bez prawnego straszaka

Publikacja: 17.05.2012 14:22

Regulator brytyjskiego rynku telekomunikacyjnego opublikował raport z badania, jakie zostało przeprowadzone na jego zlecenie. Celem było sprawdzenie, jak dostawcy usług szerokopasmowego internetu wywiązuję się „dobrej praktyki” przejrzystego informowania o przepływności usług dostępowych.

Wedle przeprowadzonego na przełomie grudnia 2011 r. i stycznia 2012 r. badania (telefoniczne wywiady tzw. tajemniczych klientów z agentami telesprzedaży) szacowaną wartość przepływności kupowanego łącza podana została w 93 proc. przypadków. W postaci widełek przepustowości „od – do”, jak tego wymaga kodeks dobrych praktyk podana została w 72 proc. przypadków.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX