Aktualizacja: 11.05.2025 18:45 Publikacja: 17.05.2012 14:22
Regulator brytyjskiego rynku telekomunikacyjnego opublikował raport z badania, jakie zostało przeprowadzone na jego zlecenie. Celem było sprawdzenie, jak dostawcy usług szerokopasmowego internetu wywiązuję się „dobrej praktyki” przejrzystego informowania o przepływności usług dostępowych.
Wedle przeprowadzonego na przełomie grudnia 2011 r. i stycznia 2012 r. badania (telefoniczne wywiady tzw. tajemniczych klientów z agentami telesprzedaży) szacowaną wartość przepływności kupowanego łącza podana została w 93 proc. przypadków. W postaci widełek przepustowości „od – do”, jak tego wymaga kodeks dobrych praktyk podana została w 72 proc. przypadków.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas