Aktualizacja: 12.05.2025 04:26 Publikacja: 22.06.2012 16:28
Foto: ROL
– Strategia programowa ma na celu zdobycie odbiorców wśród kobiet oraz młodych rodzin. – mówi David Podhajski, koordynator projektu TV Puls 2. Ma zawierać programy life stylowe (m.in. „Perfekcyjne Panny Młode”, „Za kulisami sławy”), talk-shows („Dr Phil”), animacje („Scooby Doo”, „Tom i Jerry”, „Pszczółka Maja”), filmy (w tym pasmo familijne z propozycjami przygodowymi i komedii), dokumenty i programy muzyczne. – Chcemy tam stworzyć ofertę uzupełniającą dla TV Puls, kierowaną głównie na tzw. drugie telewizory w domu: te, które stoją w pokoju dziecięcym, w kuchni albo znajdują się w zagłówku samochodu. Będzie to w dużej mierze oferta poradnikowo-lifestylowa i dziecięca – zapowiadał niedawno Dariusz Dąbski, prezes i właściciel TV Puls.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas