Internetowy wyścig telewizji
Michał Fura
TVN, Polsat i TVP coraz mocniej rywalizują na rynku sieciowych aplikacji. Muszą, bo już ponad połowa kupujących telewizory podłącza je do internetu i tam ogląda ulubione programy
Aż 200 tys. Polaków oglądało w kwietniu TVN, Polsat czy TVP przez internet na podłączonych do niego telewizorach, a nie w tradycyjny sposób zgodnie z ramówką – wynika z najnowszych danych Samsunga, lidera rynku telewizorów, przygotowanych dla DGP. – Jeszcze pod koniec ubiegłego roku mieliśmy 160 tys. urządzeń połączonych do sieci. W kwietniu było to aż 66 proc. kupionych telewizorów. A cały czas obserwujemy trend wzrostowy – deklaruje Grzegorz Stanisz, szef marketingu segmentu telewizyjnego w Samsung Electronic Polska.
http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=417518 (dostęp płatny)