Reklama
Rozwiń

Nowy człowiek od marketingu urządzeń mobilnych w polskim Samsungu [NOWE]

Publikacja: 26.07.2012 17:58

Nowym marketing managerem w Samsung Electronics Polska, ktory będzie odpowiadał za komunikację marketingową i sprzedażową urządzeń mobilnych, w tym smartfonów i tabletów tej marki został Marek Rawicki.

Marek Rawicki poprzednio pracował w Kompanii Piwowarskiej, gdzie początkowo odpowiadał za komunikację marketingową piwa Dębowe, a później Tyskie. Dla tej ostatniej kierował m.in.  kampanię marketingową „Wywieś flagi, pomóż naszym” w 2008 roku oraz kompleksowym rebrandingiem. Następnie Rawicki został w Kompanii Piwowarskiej channel marketing directorem. Wcześniej pracował również w Masterfoods Polska, gdzie jako brand manager zajmował się sprzedażą, a następnie komunikacją marketingową marki Twix.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank