Reklama

Nowy człowiek od marketingu urządzeń mobilnych w polskim Samsungu [NOWE]

Publikacja: 26.07.2012 17:58

Nowym marketing managerem w Samsung Electronics Polska, ktory będzie odpowiadał za komunikację marketingową i sprzedażową urządzeń mobilnych, w tym smartfonów i tabletów tej marki został Marek Rawicki.

Marek Rawicki poprzednio pracował w Kompanii Piwowarskiej, gdzie początkowo odpowiadał za komunikację marketingową piwa Dębowe, a później Tyskie. Dla tej ostatniej kierował m.in.  kampanię marketingową „Wywieś flagi, pomóż naszym” w 2008 roku oraz kompleksowym rebrandingiem. Następnie Rawicki został w Kompanii Piwowarskiej channel marketing directorem. Wcześniej pracował również w Masterfoods Polska, gdzie jako brand manager zajmował się sprzedażą, a następnie komunikacją marketingową marki Twix.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama