Virgin Mobile C&EE wierzy w polski rynek MVNO, ale idzie szerzej

Publikacja: 30.07.2012 10:22

Wejście na polski rynek telekomunikacyjny marki Virgin Mobile (mówi się o nim od kilku miesięcy, jako MVNO na sieci P4) będzie się wiązało z ekspansją brandu w Europie Środkowowschodniej jako takiej – można się domyślać z piątkowego komunikatu prasowego tej firmy.

Poinformowano w nim oficjalnie, że powstała w 2011 roku nowa firma – Virgin Mobile Central & Eastern Europe – pojawi się w Polsce pod koniec lata i że będzie to „pierwszy rynek dla nowo powstałego joint venture”.

Joint venture jest projektem należącym do inwestorów specjalizujących się w telekomunikacji, wspierających b. menedżerów Virgin Mobile i spółki Lebara. Ich nazwisk nie ujawniono. Tak jak i nie ujawniono struktury udziałowców joint venture.

Zapowiedzi, sygnowane nazwiskiem Richarda Bransonsa, założyciela Virgin, mówią, że polski projekt ma być istotną platformą dla rozwoju projektu w tym regionie.

„Polska ma atrakcyjny i łatwo dostępny rynek telekomunikacyjny, oferujący znaczący potencjał wzrostu mobilnym wirtualnym operatorom” – czytamy w informacji.

Marka Virgin Mobile na różnych zasadach biznesowych i w różnych modelach, obecna jest w 8 państwach: Wielkiej Brytanii, Australii, kanadzie, Francji, Indiach, Chile, RPA i USA.

Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay