Reklama

Virgin Mobile C&EE wierzy w polski rynek MVNO, ale idzie szerzej

Publikacja: 30.07.2012 10:22

Wejście na polski rynek telekomunikacyjny marki Virgin Mobile (mówi się o nim od kilku miesięcy, jako MVNO na sieci P4) będzie się wiązało z ekspansją brandu w Europie Środkowowschodniej jako takiej – można się domyślać z piątkowego komunikatu prasowego tej firmy.

Poinformowano w nim oficjalnie, że powstała w 2011 roku nowa firma – Virgin Mobile Central & Eastern Europe – pojawi się w Polsce pod koniec lata i że będzie to „pierwszy rynek dla nowo powstałego joint venture”.

Joint venture jest projektem należącym do inwestorów specjalizujących się w telekomunikacji, wspierających b. menedżerów Virgin Mobile i spółki Lebara. Ich nazwisk nie ujawniono. Tak jak i nie ujawniono struktury udziałowców joint venture.

Zapowiedzi, sygnowane nazwiskiem Richarda Bransonsa, założyciela Virgin, mówią, że polski projekt ma być istotną platformą dla rozwoju projektu w tym regionie.

„Polska ma atrakcyjny i łatwo dostępny rynek telekomunikacyjny, oferujący znaczący potencjał wzrostu mobilnym wirtualnym operatorom” – czytamy w informacji.

Reklama
Reklama

Marka Virgin Mobile na różnych zasadach biznesowych i w różnych modelach, obecna jest w 8 państwach: Wielkiej Brytanii, Australii, kanadzie, Francji, Indiach, Chile, RPA i USA.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama