Reklama
Rozwiń
Reklama

Rebranding TP podreperował reklamowy rynek

W pierwszym półroczu telekomunikacja była sektorem, który najwięcej, bo aż 461,1 mln zł, wydał na promowanie się w mediach – podał dom mediowy Starlink

Publikacja: 16.08.2012 16:38

W dodatku były to wydatki wyższe o 8,3 proc. niż rok wcześniej. I to pomimo kryzysu na reklamowym rynku oraz słabnących po mało udanym reklamowo Euro 2012 nastrojów wśród marketerów (po I półroczu cały rynek reklamy w Polsce skurczył się rok do roku o 4,4 proc. do 3,64 mld zł).

– Największy pozytywny wpływ na rynek reklamy miał sektor telekomunikacja, który wydał o 35 mln więcej. Wydatki w tym sektorze napędzał rebranding TP SA na Orange i działania tej marki związane z Euro2012, jednak prawdopodobnie druga połowa roku przyniesie cięcia kosztów marketingowych tego reklamodawcy – podał Starlink, zapowiadając na ten rok spadek całego rynku reklamy w Polsce o 3,5-4,5 proc.(czyli do 7,15 mld zł – 7,23 mld zł).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama