Rebranding TP podreperował reklamowy rynek

W pierwszym półroczu telekomunikacja była sektorem, który najwięcej, bo aż 461,1 mln zł, wydał na promowanie się w mediach – podał dom mediowy Starlink

Publikacja: 16.08.2012 16:38

W dodatku były to wydatki wyższe o 8,3 proc. niż rok wcześniej. I to pomimo kryzysu na reklamowym rynku oraz słabnących po mało udanym reklamowo Euro 2012 nastrojów wśród marketerów (po I półroczu cały rynek reklamy w Polsce skurczył się rok do roku o 4,4 proc. do 3,64 mld zł).

– Największy pozytywny wpływ na rynek reklamy miał sektor telekomunikacja, który wydał o 35 mln więcej. Wydatki w tym sektorze napędzał rebranding TP SA na Orange i działania tej marki związane z Euro2012, jednak prawdopodobnie druga połowa roku przyniesie cięcia kosztów marketingowych tego reklamodawcy – podał Starlink, zapowiadając na ten rok spadek całego rynku reklamy w Polsce o 3,5-4,5 proc.(czyli do 7,15 mld zł – 7,23 mld zł).

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku