Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 23:05 Publikacja: 16.08.2012 16:38
W dodatku były to wydatki wyższe o 8,3 proc. niż rok wcześniej. I to pomimo kryzysu na reklamowym rynku oraz słabnących po mało udanym reklamowo Euro 2012 nastrojów wśród marketerów (po I półroczu cały rynek reklamy w Polsce skurczył się rok do roku o 4,4 proc. do 3,64 mld zł).
– Największy pozytywny wpływ na rynek reklamy miał sektor telekomunikacja, który wydał o 35 mln więcej. Wydatki w tym sektorze napędzał rebranding TP SA na Orange i działania tej marki związane z Euro2012, jednak prawdopodobnie druga połowa roku przyniesie cięcia kosztów marketingowych tego reklamodawcy – podał Starlink, zapowiadając na ten rok spadek całego rynku reklamy w Polsce o 3,5-4,5 proc.(czyli do 7,15 mld zł – 7,23 mld zł).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas