Netia uaktywnia się we francuskim stylu, tnie ceny na własnej sieci

Netia, największy alternatywny operator telekomunikacyjny w kraju, kończy z marketingową ciszą. Dziś przedstawiła główne założenia nowej kampanii. Nie sposób nie zauważyć w niej nawiązań do konkurencji. Hasło Netii to: „Co Ci serce dyktuje”, a w tle pobrzmiewa francuski szlagier z lat 70-tych. Widać też nowe podejście operatora do budowy pakietów: telefon stacjonarny nie jest już ich stałym elementem. Tanieją usługi na własnej sieci.

Publikacja: 27.08.2012 15:53

Netia uaktywnia się we francuskim stylu, tnie ceny na własnej sieci

Foto: ROL

W nowej startującej dziś kampanii Netia postawiła na dwa aspekty: mocną komunikację usługi telewizyjnej w technologii smooth streaming oraz cenową walkę o klienta Internetu podpiętego do własnej sieci operatora.

– Testy potwierdziły wysoką jakość usługi świadczonej w tej technologii (smooth stream – red.) – powiedział Marcin Malinowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Netii.  – Dzięki niej będziemy w stanie dostarczać telewizję nie tylko tam, gdzie łącza są bardzo mocne, ale też tam, gdzie ich jakość jest nieco słabsza – dodał.  W efekcie, w regularnej sprzedaży pojawił się Pakiet TV Praktyczny z 18 kanałami (m.in., który oferuje z dostępem do Internetu również na łączach TP. Podaje, że obecnie usługi telewizyjne może oferować wszędzie tam, gdzie może dostarczyć Internet o prędkości 10 Mb/s. Według Marcina Malinowskiego, takie możliwości ma około 80 proc. linii.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa