Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 09:11 Publikacja: 27.08.2012 15:53
Foto: ROL
W nowej startującej dziś kampanii Netia postawiła na dwa aspekty: mocną komunikację usługi telewizyjnej w technologii smooth streaming oraz cenową walkę o klienta Internetu podpiętego do własnej sieci operatora.
– Testy potwierdziły wysoką jakość usługi świadczonej w tej technologii (smooth stream – red.) – powiedział Marcin Malinowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Netii. – Dzięki niej będziemy w stanie dostarczać telewizję nie tylko tam, gdzie łącza są bardzo mocne, ale też tam, gdzie ich jakość jest nieco słabsza – dodał. W efekcie, w regularnej sprzedaży pojawił się Pakiet TV Praktyczny z 18 kanałami (m.in., który oferuje z dostępem do Internetu również na łączach TP. Podaje, że obecnie usługi telewizyjne może oferować wszędzie tam, gdzie może dostarczyć Internet o prędkości 10 Mb/s. Według Marcina Malinowskiego, takie możliwości ma około 80 proc. linii.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas