Play dzieli, aby zyskać. Nowy pakiet internetowy za 9,90

P4, operator sieci Play ma obecnie 1,1 mln klientów usługi dostępowej Play Online. Z tego około 10 proc., to abonenci biznesowi. Firma liczy, że jej nowa oferta, w której pakiet danych będzie można dzielić na kilka wykupionych za kilka złotych kart SIM, znacznie zwiększy grono firmowych klientów usług Play Online. Dzielone pakiety danych operator wprowadza także w ofercie detalicznej. Pojawia się również usługa z komunikowaną ceną poniżej 10 zł miesięcznie

Publikacja: 17.09.2012 13:09

Play dzieli, aby zyskać. Nowy pakiet internetowy za 9,90

Foto: ROL

– Jesteśmy pierwszym operatorem komórkowym w Polsce, który wprowadza możliwość korzystania w ramach jednego limitu transmisji danych z kilku kart SIM. Tak usługa jest już dość powszechna w USA i sądzę, że niebawem stanie się bardzo popularna a także u nas – mówi Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i dyrektor marketingu Playa. Nie obawia się, aby inni operatorzy w Polsce błyskawicznie skopiowali ten ruch, jak to było w przypadku oferty bez limitu (Formuła 4.0.) A to dlatego, że musieliby dysponować system bilingowym pozwalającym na rozliczanie usług transmisji danych w czasie rzeczywistym. – My taki system mamy – podkreśla Dobrzyński.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX