Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 15:11 Publikacja: 15.03.2013 13:58
– Naszym celem jest zdobycie pozycji najbardziej rozpoznawalnej marki telekomunikacyjnej w Polsce do końca tego roku – mówi Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej, operator sieci T-Mobile.
T- Mobile zaczyna dzisiaj nową kampanię wizerunkową, w której będzie prezentować zmodyfikowane logo. – Będziemy przekonywać, że jesteśmy operatorem, który stawia na jakość, oferuje proste w obsłudze produkty oraz posiada wysokie kompetencje – wymienia cele kampanii Paweł Szarkowski.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas