Reklama

T-Mobile chce być najlepiej rozpoznawalną marką telekomunikacyjną w Polsce

Publikacja: 15.03.2013 13:58

– Naszym celem jest zdobycie pozycji najbardziej rozpoznawalnej marki telekomunikacyjnej w Polsce do końca tego roku  –  mówi Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej, operator sieci T-Mobile.

T- Mobile zaczyna dzisiaj nową kampanię wizerunkową, w której będzie prezentować zmodyfikowane logo. – Będziemy przekonywać, że jesteśmy operatorem, który stawia na jakość, oferuje proste w obsłudze produkty oraz posiada wysokie kompetencje – wymienia cele kampanii Paweł Szarkowski.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama