T-Mobile chce być najlepiej rozpoznawalną marką telekomunikacyjną w Polsce

Publikacja: 15.03.2013 13:58

– Naszym celem jest zdobycie pozycji najbardziej rozpoznawalnej marki telekomunikacyjnej w Polsce do końca tego roku  –  mówi Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej, operator sieci T-Mobile.

T- Mobile zaczyna dzisiaj nową kampanię wizerunkową, w której będzie prezentować zmodyfikowane logo. – Będziemy przekonywać, że jesteśmy operatorem, który stawia na jakość, oferuje proste w obsłudze produkty oraz posiada wysokie kompetencje – wymienia cele kampanii Paweł Szarkowski.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku