– Naszym celem jest zdobycie pozycji najbardziej rozpoznawalnej marki telekomunikacyjnej w Polsce do końca tego roku  –  mówi Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej, operator sieci T-Mobile.

T- Mobile zaczyna dzisiaj nową kampanię wizerunkową, w której będzie prezentować zmodyfikowane logo. – Będziemy przekonywać, że jesteśmy operatorem, który stawia na jakość, oferuje proste w obsłudze produkty oraz posiada wysokie kompetencje – wymienia cele kampanii Paweł Szarkowski.

Kampania ma trwać przez kilka miesięcy, będą w niej wykorzystywane wszystkie media (telewizja, radio, outdoor, prasa, Internet), a operatowi zależy najbardziej na poprawianie znajomości spontanicznej marki. Dziś jest ona na poziomie 70 proc. i w tej klasyfikacji T-Mobile znajduje się na czwartym miejscu w Polsce, a chce być tu na pozcyji numer jeden. – Należy jednak pamiętać, że na rynku polskim jesteśmy stosunkowo młodą marką – mówi Szarkowski.