Reklama
Rozwiń

Ponad milion domów w USA odcięło płatną telewizję

W 2012 roku decydowało się na to więcej Amerykanów niż prognozowano. W ciągu ostatnich dwóch lat taką decyzję podjęło za oceanem ponad 3,7 mln gospodarstw domowych. Na koniec tego roku ta liczba według prognoz firmy Convergence Consulting Group wzrośnie do 4,7 mln. Za część odejść odpowiedzialna jest konkurencyjna dla telewizji oferta wideo w Internecie

Publikacja: 10.04.2013 12:51

Ponad milion domów w USA odcięło płatną telewizję

Foto: ROL

Z abonowania płatnej telewizji zrezygnowało w 2012 roku 1,08 mln amerykańskich gospodarstw domowych – podała firma Convergence Consulting Group. To więcej niż zakładały prognozy (mówiły o 930 tys.) i więcej niż rok wcześniej (1,05 mln). 1,08 mln gospodarstw amerykańskich to wprawdzie tylko 1,1 proc. wszystkich w USA, ale ze statystyk wynika, że ta liczba wciąż rośnie. – Szacujemy, że w latach 2008-2012 płatną telewizję „odcięło” już 3,74 mln (czyli 3,7 proc.) abonentów, by korzystać już tylko z serwisów w rodzaju Netfliksa, darmowej telewizji emitowanej w niekodowany sposób oraz Internetu – podają analitycy Convergence Consulting Group. Także i tu prognozy zakładały, że będą to nieco niższe liczby – mowa była o 3,58 mln.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości