Aktualizacja: 11.05.2025 13:25 Publikacja: 09.05.2013 20:52
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował o nałożeniu kar na Telekomunikację Novum oraz TelePolska. Ta pierwsza firma została ukarana kwotą 1,3 mln zł, a ta druga – 630 tys. zł. UOKiK dopatrzył się uchybień w procesie podpisywania z klientami umów na usługi WLR za pośrednictwem telemarketingu oraz handlowców door-to-door.
Urząd zakwestionował naliczanie opłaty aktywacyjnej za uruchomienie usług przez numer dostępowy lub preselekcję (do czasu uruchomienia WLR) i opłaty wyrównawczej w przypadku rezygnacji przez abonenta z usługi przed uruchomieniem WLR. Ponadto, zdaniem UOKiK, operatorzy winni informować abonentów o prawie do rezygnacji z usługi w przypadku zawarcia umowy poza lokalem przedsiębiorcy i dostarczyć im stosowny formularz wypowiedzenia umowy.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas