Reklama
Rozwiń
Reklama

Różnica między telewizją i internetem szybko się zatrze

– Parę europejskich funduszy strukturalnych wydanych na światłowody w Polsce mogłoby znacząco zmienić sytuację – mówi Maciej Sojka, szef YouTube ds. pozyskiwania treści w Europie Środkowej i Wschodniej. Jak tłumaczy, YouTube nie ma ambicji bycia telewizją. Definiuje się jako portal społecznościowy. Nie ma też planów przekształcania portalu w całkowicie płatny. – Monetyzacja ma pomóc w tworzeniu nowych treści a nie zamykanie tych, które już na YouTube są – mówi.

Publikacja: 04.06.2013 07:00

Różnica między telewizją i internetem szybko się zatrze

Foto: ROL

Zdaniem Macieja Sojki, różnica między telewizją i YouTube jest zasadnicza.

– Stacja telewizyjna jest wyspecjalizowanym wytworem, który nadaje wyłącznie materiały wyprodukowane na zamówienie. U nas znajduje się materiały czasem kompletnie przypadkowe, a czasami będące nowym trendem w produkcji, na który stacje telewizyjne w ogóle jeszcze nie wpadły. Są też terytoria z kompletnymi treściami telewizyjnymi, choćby od niedawna swój własny kanał na YouTube ma TVP Info – mówi w rozmowie opublikowanej w dzisiejszej „Rzeczpospolitej”.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama