Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 06:19 Publikacja: 13.08.2013 16:21
Multimedia Polska, trzeci co do wielkości operator telewizji kablowej w Polsce, zanotował prawie 31 tys. zarejestrowanych użtytkowników swojego internetowego serwisu wideo mmtv.pl – podała firma. Z tej liczby ponad 12 tys. osób, to również klienci innych usług telekomunikacyjnych sieci kablowej.
Multimedia uruchomiły serwis mmtv.pl w marcu 2011 r., jako metodę na zajęcie miejsca na rynku OTT, jak również sposób na wzbogacenie oferty dla swoich abonentów. Katalog VOD serwisu jest bowiem dostępny dla wszystkich internautów, natomiast streaming online wybranych liniowych kanałów telewizyjnych, tylko dla abonentów pakietów telewizyjnych Multimediów. Operator nie chce ujawnić informacji, jaką miesięcznie notuje liczbę strumieni wideo z tego serwisu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas