Pogłoski o sytuacji HTC są mocno przesadzone

Nie boimy się stawać w szranki z Samsungiem czy Sony, jednak różniące nas dysproporcje jeśli chodzi o wielkość budżetów przeznaczonych na działania marketingowe powodują, że w kategoriach sprzedażowych jest nam bardzo trudno konkurować – mówi Agata Cichowicz, head of marketing w HTC Poland

Publikacja: 02.09.2013 08:00

Pogłoski o sytuacji HTC są mocno przesadzone

Foto: ROL

rpkom.pl: – Kilka lat temu HTC robił furorę na rynku smartfonów, dziś spółka zdaje się niedomagać. W II kwartale tego roku w skali globalnej firma zanotowała 83 procentowy spadek zysku netto w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Jak wygląda sytuacja HTC na polskim rynku?

Agata Cichowicz, szefowa marketingu HTC Poland: – Od razu zaprotestuję: HTC w dalszym ciągu robi furorę na rynku smartfonów (HTC One otrzymał tytuł „Najlepszego Zaawansowanego Smartfonu 2013/2014 roku” przyznawany przez EISA).

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama