Reklama
Rozwiń
Reklama

Pogłoski o sytuacji HTC są mocno przesadzone

Nie boimy się stawać w szranki z Samsungiem czy Sony, jednak różniące nas dysproporcje jeśli chodzi o wielkość budżetów przeznaczonych na działania marketingowe powodują, że w kategoriach sprzedażowych jest nam bardzo trudno konkurować – mówi Agata Cichowicz, head of marketing w HTC Poland

Publikacja: 02.09.2013 08:00

Pogłoski o sytuacji HTC są mocno przesadzone

Foto: ROL

rpkom.pl: – Kilka lat temu HTC robił furorę na rynku smartfonów, dziś spółka zdaje się niedomagać. W II kwartale tego roku w skali globalnej firma zanotowała 83 procentowy spadek zysku netto w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Jak wygląda sytuacja HTC na polskim rynku?

Agata Cichowicz, szefowa marketingu HTC Poland: – Od razu zaprotestuję: HTC w dalszym ciągu robi furorę na rynku smartfonów (HTC One otrzymał tytuł „Najlepszego Zaawansowanego Smartfonu 2013/2014 roku” przyznawany przez EISA).

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama