Aktualizacja: 11.05.2025 12:04 Publikacja: 02.09.2013 08:00
Foto: ROL
rpkom.pl: – Kilka lat temu HTC robił furorę na rynku smartfonów, dziś spółka zdaje się niedomagać. W II kwartale tego roku w skali globalnej firma zanotowała 83 procentowy spadek zysku netto w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Jak wygląda sytuacja HTC na polskim rynku?
Agata Cichowicz, szefowa marketingu HTC Poland: – Od razu zaprotestuję: HTC w dalszym ciągu robi furorę na rynku smartfonów (HTC One otrzymał tytuł „Najlepszego Zaawansowanego Smartfonu 2013/2014 roku” przyznawany przez EISA).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas