Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej nałożył na Polską Telefonię Stacjonarną z Wrocławia karę pieniężną w wysokości 49 914 złotych za naruszenie obowiązków informacyjnych w stosunku do użytkowników końcowych.
Jednocześnie PTS (wcześniej znana była pod nazwą Telekomunikacja Dzień Dobry) została zobowiązana do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w terminie do 1 lutego 2014 r. Chodzi o to, by w udzielanych odpowiedziach na reklamację usług telekomunikacyjnych, PTS każdorazowo umieszczała pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. Dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym jest konsument, spółka ma obowiązek poinformować o prawie dochodzenia roszczeń także przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy Prezesie UKE, jak również o możliwości skorzystania z postępowania mediacyjnego przed Prezesem UKE.