Reklama
Rozwiń
Reklama

Orange wychodzi z nową oferta dla firm, ale nie chce wojny cenowej

Publikacja: 23.01.2014 16:25

Jesteśmy liderem w Polsce jeśli chodzi o obsługę firm sektora  małych i średnich firm. Wierzymy też, że są one zainteresowane kupowaniem u nas dodatkowych usług, szytych dokładnie na ich potrzeby – mówił dyrektor Artur Stankiewicz, dyrektor działu SOHO i SME w Orange, który prezentował nową ofertę dla firm operatora.

Nie chciał on jednak zdradzić, ilu klientów ma Orange w tym segmencie rynku. – To rynek perspektywiczny i rosnący, na który mocno próbuje wejść Play, ale oni walczą tylko ceną, my chcemy zaoferować coś więcej – podkreślał Stankiewicz.  Dodał, że choć dziś oferty no limit są na rynku standardem, to tylko 35 proc. klientów zdecydowało się z nich skorzystać, co potwierdza, że oczekują oni czegoś więcej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama