Orange wychodzi z nową oferta dla firm, ale nie chce wojny cenowej

Publikacja: 23.01.2014 16:25

Jesteśmy liderem w Polsce jeśli chodzi o obsługę firm sektora  małych i średnich firm. Wierzymy też, że są one zainteresowane kupowaniem u nas dodatkowych usług, szytych dokładnie na ich potrzeby – mówił dyrektor Artur Stankiewicz, dyrektor działu SOHO i SME w Orange, który prezentował nową ofertę dla firm operatora.

Nie chciał on jednak zdradzić, ilu klientów ma Orange w tym segmencie rynku. – To rynek perspektywiczny i rosnący, na który mocno próbuje wejść Play, ale oni walczą tylko ceną, my chcemy zaoferować coś więcej – podkreślał Stankiewicz.  Dodał, że choć dziś oferty no limit są na rynku standardem, to tylko 35 proc. klientów zdecydowało się z nich skorzystać, co potwierdza, że oczekują oni czegoś więcej.

Orange przygotowując nową ofertę przeprowadził badanie wśród klientów z segmentu SOHO i SME, czego oczekują od usług świadczonych przez operatora. Wynika z niego, że dla 58 proc. klientów ważna jest cena smartfona, dla 47 proc. usługa nawigacji,  41 proc. byłoby zainteresowanych ubezpieczenie smartfonu, a 31 proc. backupem danych.

– Wychodząc z nową ofertą nie chcemy konkurować ceną metra kwadratowego, ale rozwiązaniem pod klucz. Dodatkowo za taki zakup klienci dostaną dodatkowy rabat na nowego smartfona – mówił Stankiewicz.

Dlatego też we wszystkich nowych taryfach, klienci mogą stworzyć własny zestaw abonamentowy mając do wyboru 4 plany taryfowe różniące się m.in. kwotą abonamentu – Orange Biz i dodatkowo 7 MultiPaków, czyli zestawów usług i rabatów, m.in. na zakup aplikacji, usług w Chmurze dla Firm oraz smartfonów w cenie od 10 do 80 zł. Nowe plany taryfowe są dostępne także w opcjach dla klientów preferujących oferty bez telefonu.

– Wychodząc na rynek  z tą ofertą nie chcemy rozpętać wojny cenowej. Jednak postawiliśmy sobie dwa cele: zwiększenie  przychodu od obecnych abonentów, a także pozyskanie nowych klientów – podkreślał Artur Stankiewicz.

Jesteśmy liderem w Polsce jeśli chodzi o obsługę firm sektora  małych i średnich firm. Wierzymy też, że są one zainteresowane kupowaniem u nas dodatkowych usług, szytych dokładnie na ich potrzeby – mówił dyrektor Artur Stankiewicz, dyrektor działu SOHO i SME w Orange, który prezentował nową ofertę dla firm operatora.

Nie chciał on jednak zdradzić, ilu klientów ma Orange w tym segmencie rynku. – To rynek perspektywiczny i rosnący, na który mocno próbuje wejść Play, ale oni walczą tylko ceną, my chcemy zaoferować coś więcej – podkreślał Stankiewicz.  Dodał, że choć dziś oferty no limit są na rynku standardem, to tylko 35 proc. klientów zdecydowało się z nich skorzystać, co potwierdza, że oczekują oni czegoś więcej.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu