„Rz”: 30 proc. użytkowników pre-paid ma własny smartfon

Publikacja: 25.03.2014 09:37

– Wydaje się, że Internet wszedł na dobre pod pre-paidowe strzechy.  Wiąże się z to rosnącą liczbą smartfonów wśród użytkowników telefonów  „na kartę”.  Kiedyś w tej grupie użytkowników takie aparaty były rzadkością. Teraz się to zmieniło – mówi dziś w „Rzeczpospolitej” Marian Soja, dyrektor Departamentu Marketingu Usług Prepaid w T-Mobile Polska.

– Około 30 proc. użytkowników naszych usług pre-paid korzysta z nowoczesnych smartfonów i ich udział rośnie, pozostałe osoby z tzw. featurephone’-ów  – podaje  Marian Soja. Jak wyjaśnia część posiadaczy posiadacze aparatów starszego typu również korzysta z Internetu za pomocą specjalnych rozwiązań: takich jak wyszukiwarka, czy oprogramowanie Opera-Mini . Ci ostatni generują jednak dużo mniejszy ruch w sieci, niż posiadacze smartfonów.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Teraz do subskrypcji półrocznej i rocznej – bezpłatny dostęp do Nexto Premium na miesiąc
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście