Stopklatka TV z 0,5 proc. udziałów w rynku

Po 10 pierwszych dniach nadawania stacja Kina Polska TV i Agory miała 0,52 proc. udziału w widowni w wieku 4+ oraz 0,51 proc. – w tzw. grupie komercyjnej (czyli widzów w wieku 16-49 lat) – podał Presserwis

Publikacja: 28.03.2014 15:43

Stopklatka TV z 0,5 proc. udziałów w rynku

Foto: ROL

Filmowy kanał Stopklatka TV nadaje w ramach pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej od 15 marca. Jest także dostępny na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych. – Wynik jest nawet trochę lepszy, niż planowaliśmy na początek. Mamy dopiero 60 procent zasięgu. To dobry prognostyk na przyszłość – powiedział Presserwisowi Bogusław Kisielewski, prezes spółki Stopklatka.

Jak podawała Agora, stacja ma być rentowna w przyszłym roku. – Nasze ostrożne prognozy zakładają, że w pierwszym roku istnienia kanał osiągnie udział w rynku na poziomie 1 proc., a w kolejnych latach: 2-2,5 proc. –zapowiadał Kisielewski w czasie prezentowania ramówki stacji.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay