Reklama

Stopklatka TV z 0,5 proc. udziałów w rynku

Po 10 pierwszych dniach nadawania stacja Kina Polska TV i Agory miała 0,52 proc. udziału w widowni w wieku 4+ oraz 0,51 proc. – w tzw. grupie komercyjnej (czyli widzów w wieku 16-49 lat) – podał Presserwis

Publikacja: 28.03.2014 15:43

Stopklatka TV z 0,5 proc. udziałów w rynku

Foto: ROL

Filmowy kanał Stopklatka TV nadaje w ramach pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej od 15 marca. Jest także dostępny na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych. – Wynik jest nawet trochę lepszy, niż planowaliśmy na początek. Mamy dopiero 60 procent zasięgu. To dobry prognostyk na przyszłość – powiedział Presserwisowi Bogusław Kisielewski, prezes spółki Stopklatka.

Jak podawała Agora, stacja ma być rentowna w przyszłym roku. – Nasze ostrożne prognozy zakładają, że w pierwszym roku istnienia kanał osiągnie udział w rynku na poziomie 1 proc., a w kolejnych latach: 2-2,5 proc. –zapowiadał Kisielewski w czasie prezentowania ramówki stacji.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama