Aktualizacja: 10.05.2025 19:37 Publikacja: 15.05.2014 08:15
Publiczna oferta 49,2 proc. akcji Multimedia Polska sprzedawanych przez dotychczasowych akcjonariuszy ruszyła. Jak poinformowała spółka, klienci indywidualni mogą liczyć na 10 proc. oferowanych akcji. Maksymalna cena akcji została ustalona na 21 zł. Po ile ostatecznie się sprzedadzą – okaże się 28 maja.
Wówczas, zgodnie z przedstawionym dziś harmonogramem, przedstawiona ma zostać zarówno cena akcji Multimedia Polska dla inwestorów indywidualnych, jak i instytucjonalnych, która może być wyższa niż maksymalna. Jeśli maksymalna cena proponowana przez sprzedających zostanie zaakceptowana przez rynek właściciele Multimediów uzyskają ze sprzedaży akcji 948 mln zł.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas