Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 12:42 Publikacja: 09.06.2014 19:57
Jak podliczył instytut MillwardBrown, w swoim zestawieniu najcenniejszych marek świata, wartość marki amerykańskiego operatora AT&T wynosiła w ubiegłym roku aż 77,9 mld dol.
Kolejne były w zestawieniu Verizon „wyceniony” przez ranking na 63,5 mld dol., China Mobile (49,9 mld dol.), Vodafone (36,3 mld dol.) i Deutsche Telekom (28,8 mld dol.). Do pierwszej dziesiątki weszły także Movistar (20,8 mld dol.), Orange (15,6 mld dol.), BT (15,4 mld dol.), MTS (12,2 mld dol.) oraz MTN (10,2 mld dol.). – Marki z sektora telekomunikacji muszą bardzo się starać, aby utrzymać pozycję rynkową i bazę klientów. Muszą w szybkim tempie włączać do swojej oferty nowe technologie i z roku na rok być coraz bardziej aktywne. Zwycięzcy tegorocznej pierwszej dziesiątki firm telekomunikacyjnych podjęli wszystkie tego typu wysiłki oraz poszerzyli swój horyzont biznesowy, poszukując nowych sektorów i ofert. Różni operatorzy wybrali rozmaite możliwości, ale wszyscy skorzystali na posiadaniu wizji poszerzania swojej oferty – komentuje Anastasia Kourovskaia, wiceprezes Millward Brown Optimor w regionie EMEA. Dzięki temu najlepiej wypadające marki wyprzedziły konkurencję, a wartość tych z pierwszej dziesiątki firm telekomunikacyjnych wzrosła o 8 proc., podczas gdy wzrost dla całego sektora wyniósł zaledwie 1,3 proc. – podają eksperci z MillwardBrown.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas