Reklama
Rozwiń

3 tys. serwisów wideo w Unii Europejskiej

W Unii Europejskiej działa ponad 3 tys. serwisów z wideo na żądanie. Najaktywniejszymi graczami na tym rynku są Brytyjczycy i Francuzi – wynika z właśnie opublikowanego raportu Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego.
W Polsce, gdzie jest ich 49, branża wciąż szuka dobrego standardu do ich badania. Jego brak utrudnia wykorzystywanie wszystkich możliwości cyfrowych reklam i skuteczne konkurowanie o reklamowe budżety z telewizją.

Publikacja: 11.07.2014 08:00

3 tys. serwisów wideo w Unii Europejskiej

Foto: ROL

Jak policzyło Europejskie Obserwatorium Audiowizualne (EAO) na potrzeby Komisji Europejskiej, na koniec ubiegłego roku w krajach UE działało już prawie 3,1 tys. serwisów oferujących w rozmaitych modelach wideo na żądanie. – Najliczniejszą kategorią jest catch-up TV (internetowe serwisy VoD oferowane przez operatorów płatnych telewizji, jako uzupełnienie ich tradycyjnej oferty – red.), do której zalicza się 1,1 tys. serwisów. Otwartych platform internetowych nadawców telewizyjnych jest 711, a filmowych serwisów VoD w sieci: 409 – podaje EAO.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama