Telekomy tną budżety reklamowe. Analitykom coraz trudniej je szacować

Publikacja: 11.07.2014 09:30

Z danych Kantar Media wynika, że czterech największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju wydało w ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2014 roku o niemal 26 proc. mniej na reklamę usług w niż w roku ubiegłym.

Dane te obrazują cennikowe wydatki reklamowe, nie uwzględniające rabatów i kampanii internetowych.  Tak liczone nakłady telekomów od stycznia do maja to 566,85 mln zł, czyli o ponad 198 mln zł mniej niż rok wcześniej.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa