Reklama

W domach z Internetem telewizję ogląda się w sieci

Z najnowszych badań przeprowadzonych przez MillwardBrown dla Discovery Networks wynika, że już 17 proc. Polaków przynajmniej trzy razy w tygodniu ogląda telewizję na trzech ekranach innych niż ekran telewizora (czyli np. na smart TV, tablecie, smartfonie, konsoli do gier lub laptopie). Grupa entuzjastów nowych technologii powszechnie ogląda wprawdzie tradycyjną telewizję (deklaruje to 95 proc.), ale ma też już zupełnie inne przyzwyczajenia, jeśli chodzi o oglądanie wideo.

Publikacja: 30.07.2014 08:00

Z badań, jakie zlecił nadawca i jakie przeprowadzono na grupie tysiąca internautów w Polsce wynika, że smartfon ma 84 proc. internautów, a przynajmniej raz w tygodniu wykorzystuje do oglądania materiałów tradycyjnie produkowanych na potrzeby telewizji  36 proc. W przypadku tabletu są to – odpowiednio: 52 proc. i 25 proc., a smart TV: 37 proc. i 23 proc. Telewizor z dostępem do Internetu ma 46 proc., regularnie włącza  go prawie jedna trzecia internautów. „Zwykły” telewizor (bez dostępu do Internetu) ma w domu 84 proc. osób korzystających z sieci, a 76 proc. regularnie go ogląda.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama