Reklama

W domach z Internetem telewizję ogląda się w sieci

Z najnowszych badań przeprowadzonych przez MillwardBrown dla Discovery Networks wynika, że już 17 proc. Polaków przynajmniej trzy razy w tygodniu ogląda telewizję na trzech ekranach innych niż ekran telewizora (czyli np. na smart TV, tablecie, smartfonie, konsoli do gier lub laptopie). Grupa entuzjastów nowych technologii powszechnie ogląda wprawdzie tradycyjną telewizję (deklaruje to 95 proc.), ale ma też już zupełnie inne przyzwyczajenia, jeśli chodzi o oglądanie wideo.

Publikacja: 30.07.2014 08:00

Z badań, jakie zlecił nadawca i jakie przeprowadzono na grupie tysiąca internautów w Polsce wynika, że smartfon ma 84 proc. internautów, a przynajmniej raz w tygodniu wykorzystuje do oglądania materiałów tradycyjnie produkowanych na potrzeby telewizji  36 proc. W przypadku tabletu są to – odpowiednio: 52 proc. i 25 proc., a smart TV: 37 proc. i 23 proc. Telewizor z dostępem do Internetu ma 46 proc., regularnie włącza  go prawie jedna trzecia internautów. „Zwykły” telewizor (bez dostępu do Internetu) ma w domu 84 proc. osób korzystających z sieci, a 76 proc. regularnie go ogląda.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama