W domach z Internetem telewizję ogląda się w sieci

Z najnowszych badań przeprowadzonych przez MillwardBrown dla Discovery Networks wynika, że już 17 proc. Polaków przynajmniej trzy razy w tygodniu ogląda telewizję na trzech ekranach innych niż ekran telewizora (czyli np. na smart TV, tablecie, smartfonie, konsoli do gier lub laptopie). Grupa entuzjastów nowych technologii powszechnie ogląda wprawdzie tradycyjną telewizję (deklaruje to 95 proc.), ale ma też już zupełnie inne przyzwyczajenia, jeśli chodzi o oglądanie wideo.

Publikacja: 30.07.2014 08:00

Z badań, jakie zlecił nadawca i jakie przeprowadzono na grupie tysiąca internautów w Polsce wynika, że smartfon ma 84 proc. internautów, a przynajmniej raz w tygodniu wykorzystuje do oglądania materiałów tradycyjnie produkowanych na potrzeby telewizji  36 proc. W przypadku tabletu są to – odpowiednio: 52 proc. i 25 proc., a smart TV: 37 proc. i 23 proc. Telewizor z dostępem do Internetu ma 46 proc., regularnie włącza  go prawie jedna trzecia internautów. „Zwykły” telewizor (bez dostępu do Internetu) ma w domu 84 proc. osób korzystających z sieci, a 76 proc. regularnie go ogląda.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa