Reklama

Orange przygotował kampanię kierowaną do klientów T-Mobile

Publikacja: 05.08.2014 16:34

Orange Polska przygotował kampanię w mediach internetowych, kierowaną do użytkowników T-Mobile Polska, którzy otrzymali od tego operatora propozycję zmiany warunków umowy w trakcie jej trwania – informuje Telepolis.pl.

Według serwisu na stronie Orange.pl wisi baner z napisem „SOS” w barwach nie pozostawiających wątpliwości, do logotypu którego operatora nawiązuje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama