Orange przygotował kampanię kierowaną do klientów T-Mobile

Publikacja: 05.08.2014 16:34

Orange Polska przygotował kampanię w mediach internetowych, kierowaną do użytkowników T-Mobile Polska, którzy otrzymali od tego operatora propozycję zmiany warunków umowy w trakcie jej trwania – informuje Telepolis.pl.

Według serwisu na stronie Orange.pl wisi baner z napisem „SOS” w barwach nie pozostawiających wątpliwości, do logotypu którego operatora nawiązuje.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń