Aktualizacja: 23.05.2025 18:35 Publikacja: 05.08.2014 16:34
Orange Polska przygotował kampanię w mediach internetowych, kierowaną do użytkowników T-Mobile Polska, którzy otrzymali od tego operatora propozycję zmiany warunków umowy w trakcie jej trwania – informuje Telepolis.pl.
Według serwisu na stronie Orange.pl wisi baner z napisem „SOS” w barwach nie pozostawiających wątpliwości, do logotypu którego operatora nawiązuje.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas