Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 09:05 Publikacja: 19.12.2012 12:13
Foto: ROL
Przeszło 1,4 mld zł warta jest według rankingu Rzeczpospolitej marka Play. Jej wartość rok do roku urosła o 43 proc. – najwięcej ze wszystkich marek telekomunikacyjnych uwzględnionych w rankingu (Rzeczpospolita bada tylko marki polskie). Druga, pod względem wartości, znalazła się w rankingu marka Plus (1,182 mld zł), której wartość spadła jednak rok do roku o 40 proc.
W zestawieniu osiemdziesięciu najcennieszych marek uwzględnionych zostało dziesięć marek telekomunikacyjnych: trzy komórkowe, trzy platform DTH, cztery operatorów stacjonarnych, w tym dwóch sieci kablowych. Ich łączna wartość wyniosła 5,3 mld zł i w stosunku do 2011 r. spadła o 5 proc. Poza Plusem spadła wycena marek: Neostrada i Netia.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas