Play najcenniejsza polską marką telko

Publikacja: 19.12.2012 12:13

Play najcenniejsza polską marką telko

Foto: ROL

Przeszło 1,4 mld zł warta jest według rankingu Rzeczpospolitej marka Play. Jej wartość rok do roku urosła o 43 proc. – najwięcej ze wszystkich marek telekomunikacyjnych uwzględnionych w rankingu (Rzeczpospolita bada tylko marki polskie). Druga, pod względem wartości, znalazła się w rankingu marka Plus (1,182 mld zł), której wartość spadła jednak rok do roku o 40 proc.

W zestawieniu osiemdziesięciu najcennieszych marek uwzględnionych zostało dziesięć marek telekomunikacyjnych: trzy komórkowe, trzy platform DTH, cztery operatorów stacjonarnych, w tym dwóch sieci kablowych. Ich łączna wartość wyniosła 5,3 mld zł i w stosunku do 2011 r. spadła o 5 proc. Poza Plusem spadła wycena marek: Neostrada i Netia.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10