Play najcenniejsza polską marką telko

Publikacja: 19.12.2012 12:13

Play najcenniejsza polską marką telko

Foto: ROL

Przeszło 1,4 mld zł warta jest według rankingu Rzeczpospolitej marka Play. Jej wartość rok do roku urosła o 43 proc. – najwięcej ze wszystkich marek telekomunikacyjnych uwzględnionych w rankingu (Rzeczpospolita bada tylko marki polskie). Druga, pod względem wartości, znalazła się w rankingu marka Plus (1,182 mld zł), której wartość spadła jednak rok do roku o 40 proc.

W zestawieniu osiemdziesięciu najcennieszych marek uwzględnionych zostało dziesięć marek telekomunikacyjnych: trzy komórkowe, trzy platform DTH, cztery operatorów stacjonarnych, w tym dwóch sieci kablowych. Ich łączna wartość wyniosła 5,3 mld zł i w stosunku do 2011 r. spadła o 5 proc. Poza Plusem spadła wycena marek: Neostrada i Netia.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX