Play najcenniejsza polską marką telko

Publikacja: 19.12.2012 12:13

Play najcenniejsza polską marką telko

Foto: ROL

Przeszło 1,4 mld zł warta jest według rankingu Rzeczpospolitej marka Play. Jej wartość rok do roku urosła o 43 proc. – najwięcej ze wszystkich marek telekomunikacyjnych uwzględnionych w rankingu (Rzeczpospolita bada tylko marki polskie). Druga, pod względem wartości, znalazła się w rankingu marka Plus (1,182 mld zł), której wartość spadła jednak rok do roku o 40 proc.

W zestawieniu osiemdziesięciu najcennieszych marek uwzględnionych zostało dziesięć marek telekomunikacyjnych: trzy komórkowe, trzy platform DTH, cztery operatorów stacjonarnych, w tym dwóch sieci kablowych. Ich łączna wartość wyniosła 5,3 mld zł i w stosunku do 2011 r. spadła o 5 proc. Poza Plusem spadła wycena marek: Neostrada i Netia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama