Reklama

Popularność operatorów na Facebooku w lutym

Publikacja: 03.03.2014 14:02

Socialbakers opublikował najnowszy raport dotyczący polskich użytkowników Facebooka oraz najpopularniejszych odwiedzanych przez nich profili. Na czele popularnych fanpage’y zmian jest niewiele.

Najpopularniejszą stroną wciąż jest wirtualna odsłona Serca i Rozumu. Zabawnym bohaterom reklam operatora sieci Orange wciąż nieznacznie przybywa fanów. Luty zamknął się wynikiem ponad 2,24 miliona lokalnych miłośników.

W czołowej dziesiątce najchętniej odwiedzanych witryn jest trzech przedstawicieli sieci komórkowych. Najwyżej, bo na trzeciej pozycji, jest liderujący w segmencie marek Play, który zjednał sobie 1,97 miliona Polaków. Kolejny jest Orange, które stronę śledzi 1,7 miliona Facebook’owiczów. Trzecią najczęściej klikaną marką jest Plus z 1,38 milionami podglądających.

Na próżno w zestawieniu szukać ostatniego z wielkiej czwórki telekomów – T-Mobile.

Zaskakująca jest też nieobecność submarek operatorów, takich jak Nju mobile, Heyah czy Viking, których marketing w zdecydowanym stopniu opiera się na internecie, a Facebook wydaje się być wyznacznikiem popularności i przychylności uczestników wirtualnego świata.

Reklama
Reklama

Socjologiczne dane wskazują, że najwierniejszymi użytkownikami portalu społecznościowego są osoby w wieku 18-34 lat. Prawie 30 proc. tej grupy wiekowej jest stałym bywalcem popularnego FB.

Wśród dekadę starszych odsetek ten to jedynie 13,3 proc.. W niewielkiej przewadze są kobiety, które stanowią 51,7 proc. krajowych konsumentów treści Facebooka.

Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama