Przegląd prasy – środa 20 stycznia

Publikacja: 20.01.2010 00:00

Gazeta Wyborcza

Deloitte: iPod nie zabije radia, a YouTube – telewizji

Vadim Makarenko, poz

Bez względu na rozwój technologii i gadżetów telewizja i radio nadal będą oglądane i słuchane w tradycyjny sposób, czyli według ramówki narzucanej przez stacje – uważają eksperci firmy doradczej Deloitte.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7472776,Deloitte__iPod_nie_zabije_radia__a_YouTube___telewizji.html

Puls Biznesu

Właściciel Lechii Gdańsk w TelForceOne

Karol Jedliński

Po kilku latach milczenia Andrzej Kuchar, były trener reprezentacji Polski w koszykówce mężczyzn i współwłaściciel TV4, wraca do gry na wysokim biznesowym poziomie. Właśnie ujawnił się jako posiadacz prawie 5 proc. akcji TelForceOne, notowanej na GPW wrocławskiej spółki handlującej m.in. telefonami komórkowymi własnej marki.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=e6b7d4d9-cf90-4993-a846-1a9fe73a15a7&date=2010-01-20 (dostęp płatny)

Parkiet

Kuchar w TelForceOne

Urszula Zielińska

Chociaż znany wrocławski biznesmen Andrzej Kuchar kupił niecałe 5 proc. akcji TelForceOne, spółka ujawniła jego personalia w komunikacie.

http://archiwum.parkiet.com/artykul/668954_Kuchar_w_TelForceOne.html (dostęp płatny)

Rzeczpospolita

Nowe technologie pobudzą rewolucję w mediach

Magdalena Lemańska Tomasz Boguszewicz

Popularyzacja tabletów, e-czytników gazet i książek oraz technologii 3D zmieni rynek w tym roku.

http://new-arch.rp.pl/artykul/918757_Nowe_technologie_pobudza_rewolucje_w_mediach.html (dostęp płatny)

Gazeta Wyborcza

Deloitte: iPod nie zabije radia, a YouTube – telewizji

Pozostało 96% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Materiał Promocyjny
Problem sukcesji w polskich firmach będzie narastał