IAB: Reklama mobilna rośnie dynamicznie

Publikacja: 28.09.2014 18:18

W ciągu roku wydatki na reklamę na urządzeniach mobilnych na świecie wzrosły niemal dwukrotnie. Firma IAB, oddziały Europejski oraz ze Stanów Zjednoczonych Ameryki we współpracy z IHS Technology oszacowały, że w 2013 roku reklamodawcy zdecydowali się zasilić nowy kanał reklamowy kwotą około 14,6 mld euro w zamian za promowanie swoich produktów i usług. Kwota ta jest o 92 procent wyższa niż w roku 2012.

Najbardziej urósł rynek Ameryki Południowej i Łacińskiej, na którym reklama mobilna warta była 215 proc. więcej niż w 2012 roku. Wpływ na to miały między innymi przygotowania do Mistrzostw Świata w piłce nożnej, których kampania reklamowa rozpoczęła się już w kwietniu 2013 roku. Zdecydowanie, bo o 122 proc., urósł też rynek Ameryki Północnej. Stary Kontynent wypadł w tym zestawieniu przeciętnie. Wzrost wyniósł bowiem 90 proc..

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić