IAB: Reklama mobilna rośnie dynamicznie

Publikacja: 28.09.2014 18:18

W ciągu roku wydatki na reklamę na urządzeniach mobilnych na świecie wzrosły niemal dwukrotnie. Firma IAB, oddziały Europejski oraz ze Stanów Zjednoczonych Ameryki we współpracy z IHS Technology oszacowały, że w 2013 roku reklamodawcy zdecydowali się zasilić nowy kanał reklamowy kwotą około 14,6 mld euro w zamian za promowanie swoich produktów i usług. Kwota ta jest o 92 procent wyższa niż w roku 2012.

Najbardziej urósł rynek Ameryki Południowej i Łacińskiej, na którym reklama mobilna warta była 215 proc. więcej niż w 2012 roku. Wpływ na to miały między innymi przygotowania do Mistrzostw Świata w piłce nożnej, których kampania reklamowa rozpoczęła się już w kwietniu 2013 roku. Zdecydowanie, bo o 122 proc., urósł też rynek Ameryki Północnej. Stary Kontynent wypadł w tym zestawieniu przeciętnie. Wzrost wyniósł bowiem 90 proc..

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa