Aktualizacja: 18.05.2025 07:14 Publikacja: 08.05.2013 08:31
Foto: ROL
– Opracowaliśmy aktualizację strategii Exatel na lata 2013-2015. Wizja firmy, jaką w niej przyjęliśmy mówi, że operator powinien rozwijać działalność nie tylko w podstawowych dla siebie obszarach telekomunikacyjnych, ale także postawić na kompleksowe usługi ICT dla klientów biznesowych, obejmujące np. rozwiązania w chmurze, kolokację i hosting – mówi rpkom.pl Wojciech Pomykała, prezes Exatela od listopada 2012 r.
– Jesteśmy w trakcie opracowywania produktów ICT. Pierwsze, jak hostowane contact center wdrożymy w trzecim kwartale 2013 – zapowiada.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas