Usługi telekomunikacyjne na czele listy skarg konsumenckich

Publikacja: 26.08.2013 11:43

Najwięcej skarg konsumenckich do UOKiK i rzeczników konsumentów w 20102 r. wpłynęło od użytkowników usług telekomunikacyjnych (51 487 porad konsumenckich i 8 973 wystąpienia do przedsiebiorców) – wynika ze statystyk urzędu.

I jak podkreśla UOKiK, podobnie było w latach poprzednich. Tradycyjnie konsumenci mieli najwięcej problemów z usługami telekomunikacyjnymi i finansowymi oraz zakupem sprzętu RTV i AGD.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa