Aktualizacja: 10.05.2025 01:58 Publikacja: 26.08.2013 11:43
Najwięcej skarg konsumenckich do UOKiK i rzeczników konsumentów w 20102 r. wpłynęło od użytkowników usług telekomunikacyjnych (51 487 porad konsumenckich i 8 973 wystąpienia do przedsiebiorców) – wynika ze statystyk urzędu.
I jak podkreśla UOKiK, podobnie było w latach poprzednich. Tradycyjnie konsumenci mieli najwięcej problemów z usługami telekomunikacyjnymi i finansowymi oraz zakupem sprzętu RTV i AGD.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas