Usługi telekomunikacyjne na czele listy skarg konsumenckich

Publikacja: 26.08.2013 11:43

Najwięcej skarg konsumenckich do UOKiK i rzeczników konsumentów w 20102 r. wpłynęło od użytkowników usług telekomunikacyjnych (51 487 porad konsumenckich i 8 973 wystąpienia do przedsiebiorców) – wynika ze statystyk urzędu.

I jak podkreśla UOKiK, podobnie było w latach poprzednich. Tradycyjnie konsumenci mieli najwięcej problemów z usługami telekomunikacyjnymi i finansowymi oraz zakupem sprzętu RTV i AGD.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego