Reklama
Rozwiń

T-Mobile nie widzi perspektyw dla limitowania reklam

Publikacja: 28.03.2013 11:09

– Nasz system eliminacji przekazu reklamowego ze strumienia transmisji danych jest gotowy. Nie uruchomiliśmy go jednak i wobec ogólnej atmosfery dotyczącej tych zagadnień nie widzimy wielkich szans na wprowadzenie – mówił podczas trwającego w Warszawie XIII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów Marcin Betkier z Polskiej Telefonii Cyfrowej. Operator sieci T-Mobile 2 lata temu zapowiedział prace nad takim systemem, co wywołało medialną burzę, jako że wydawcy internetowi uznali to za chęć wyegzekwowania od nich części przychodów przez telekomy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama