T-Mobile nie widzi perspektyw dla limitowania reklam

Publikacja: 28.03.2013 11:09

– Nasz system eliminacji przekazu reklamowego ze strumienia transmisji danych jest gotowy. Nie uruchomiliśmy go jednak i wobec ogólnej atmosfery dotyczącej tych zagadnień nie widzimy wielkich szans na wprowadzenie – mówił podczas trwającego w Warszawie XIII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów Marcin Betkier z Polskiej Telefonii Cyfrowej. Operator sieci T-Mobile 2 lata temu zapowiedział prace nad takim systemem, co wywołało medialną burzę, jako że wydawcy internetowi uznali to za chęć wyegzekwowania od nich części przychodów przez telekomy.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego