Aktualizacja: 11.05.2025 15:37 Publikacja: 28.03.2013 11:09
– Nasz system eliminacji przekazu reklamowego ze strumienia transmisji danych jest gotowy. Nie uruchomiliśmy go jednak i wobec ogólnej atmosfery dotyczącej tych zagadnień nie widzimy wielkich szans na wprowadzenie – mówił podczas trwającego w Warszawie XIII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów Marcin Betkier z Polskiej Telefonii Cyfrowej. Operator sieci T-Mobile 2 lata temu zapowiedział prace nad takim systemem, co wywołało medialną burzę, jako że wydawcy internetowi uznali to za chęć wyegzekwowania od nich części przychodów przez telekomy.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas