T-Mobile nie widzi perspektyw dla limitowania reklam

Publikacja: 28.03.2013 11:09

– Nasz system eliminacji przekazu reklamowego ze strumienia transmisji danych jest gotowy. Nie uruchomiliśmy go jednak i wobec ogólnej atmosfery dotyczącej tych zagadnień nie widzimy wielkich szans na wprowadzenie – mówił podczas trwającego w Warszawie XIII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów Marcin Betkier z Polskiej Telefonii Cyfrowej. Operator sieci T-Mobile 2 lata temu zapowiedział prace nad takim systemem, co wywołało medialną burzę, jako że wydawcy internetowi uznali to za chęć wyegzekwowania od nich części przychodów przez telekomy.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa