Aktualizacja: 09.05.2025 09:42 Publikacja: 17.12.2013 13:24
Według prognoz globalnej firmy doradczej Frost & Sullivan w 2014 roku największym wyzwaniem dla MNO będzie takie dostosowanie modeli biznesowych, by w pełni wykorzystać wyjątkową pozycję w rynkowym łańcuchu wartości jako dostawca sieci, kanał sprzedaży urządzeń, dostawca usług cyfrowych i „zaufany strażnik cennych danych klientów”.
Według F&S, jednym z najważniejszych trendów zyskujących coraz bardziej na znaczeniu będą rozwiązania umożliwiające automatyczną wymianę danych między urządzeniami (ang. machine to machine, M2M); ponad trzy czwarte europejskich MNO będzie oferować M2M w 2014 roku.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas