Reklama

Opinie Frost & Sullivan dla rynku komunikacji mobilnej w 2014 roku

Publikacja: 17.12.2013 13:24

Według prognoz globalnej firmy doradczej Frost & Sullivan w 2014 roku największym wyzwaniem dla MNO będzie takie dostosowanie modeli biznesowych, by w pełni wykorzystać wyjątkową pozycję w rynkowym łańcuchu wartości jako dostawca sieci, kanał sprzedaży urządzeń, dostawca usług cyfrowych i „zaufany strażnik cennych danych klientów”.

Według F&S, jednym z najważniejszych trendów zyskujących coraz bardziej na znaczeniu będą rozwiązania umożliwiające automatyczną wymianę danych między urządzeniami (ang. machine to machine, M2M); ponad trzy czwarte europejskich MNO będzie oferować M2M w 2014 roku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama