Reklama
Rozwiń
Reklama

Aplikacje mobilne – za wcześnie na entuzjazm

Publikacja: 20.09.2010 10:47

Mobilne aplikacje zyskują na znaczeniu, ale mimo całego marketingowego zamieszania wokół nich, rynkowe znaczenie tego typu produktów na razie jest ograniczone – to wnioski z sondażu, jaki w USA na próbie niemal 2 tys. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych przeprowadziła firma [b]Pew Internet Project[/b].

Z badania wynikło, że jakiekolwiek dodatkowe aplikacje są zainstalowane tylko w 35 proc. telefonów używanych przez dorosłych Amerykanów, przy czym do używania ich przyznaje się już tylko 24 proc. Kolejne 11 proc. abonentów nie wie nawet, czy ich telefon posiada jakiekolwiek aplikacje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama