Reklama
Rozwiń

Aplikacje mobilne – za wcześnie na entuzjazm

Publikacja: 20.09.2010 10:47

Mobilne aplikacje zyskują na znaczeniu, ale mimo całego marketingowego zamieszania wokół nich, rynkowe znaczenie tego typu produktów na razie jest ograniczone – to wnioski z sondażu, jaki w USA na próbie niemal 2 tys. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych przeprowadziła firma [b]Pew Internet Project[/b].

Z badania wynikło, że jakiekolwiek dodatkowe aplikacje są zainstalowane tylko w 35 proc. telefonów używanych przez dorosłych Amerykanów, przy czym do używania ich przyznaje się już tylko 24 proc. Kolejne 11 proc. abonentów nie wie nawet, czy ich telefon posiada jakiekolwiek aplikacje.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa