Aplikacje mobilne – za wcześnie na entuzjazm

Publikacja: 20.09.2010 10:47

Mobilne aplikacje zyskują na znaczeniu, ale mimo całego marketingowego zamieszania wokół nich, rynkowe znaczenie tego typu produktów na razie jest ograniczone – to wnioski z sondażu, jaki w USA na próbie niemal 2 tys. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych przeprowadziła firma [b]Pew Internet Project[/b].

Z badania wynikło, że jakiekolwiek dodatkowe aplikacje są zainstalowane tylko w 35 proc. telefonów używanych przez dorosłych Amerykanów, przy czym do używania ich przyznaje się już tylko 24 proc. Kolejne 11 proc. abonentów nie wie nawet, czy ich telefon posiada jakiekolwiek aplikacje.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa