Europejczycy z naszej części kontynentu – głównie Rosjanie – zdaniem specjalistów PricewaterhouseCoopers mają przeznaczyć na usługi mobilnej telewizji 20 mln USD (wobec 14 mln USD w 2010 r.). Czy tak się stanie – dopiero się przekonamy. Podobnie jak to, czy usługa przyjmie się w naszym kraju. Według PwC , wydatki Polaków na usługę miały sięgnąć w 2010 r. 1 mln USD (około 3 mln zł) przy 20 tys. użytkowników, a w tym roku już 3 mln USD (przy 100 tys. klientów).
Telewizyjna rozrywka
Oferta telewizyjna sieci komórkowych to dziś przede wszystkim krótkie formy filmowe, urywki programów informacyjnych (TVN i Polsatu), odcinki popularnych seriali (np. „Ranczo” Telewizji Polskiej) i teledyski. Dlaczego Orange, Plus, czy Era, jedne z najbogatszych firm w kraju nie rozwijają usług TV na szerszą skalę? Nadal szukają najlepszego dla siebie modelu biznesowego. Gotowych rozwiązań nadających się do przeniesienia na polski grunt – brak.
Włoski zawód