Rok prawdy dla telewizji mobilnej w Polsce?

Rok 2011 miał przynieść wzrost wartości rynku telewizji mobilnej na świecie i w Europie. Także w regionie do którego należy Polska. Zgodnie z prognozami analityków z firmy doradczej PricewaterhouseCoopers mieszkańcy Europy Zachodniej mieli zapłacić za tę usługę 362 mln USD (274 mln USD w 2010 r.) pod postacią abonamentu. Największy udział w tych wydatkach mieli mieć tradycyjnie Włosi, Francuzi i Hiszpanie. To się chyba jednak nie sprawdzi

Publikacja: 31.03.2011 02:00

Europejczycy z naszej części kontynentu – głównie Rosjanie – zdaniem specjalistów PricewaterhouseCoopers mają przeznaczyć na usługi mobilnej telewizji 20 mln USD (wobec  14 mln USD w 2010 r.).  Czy tak się stanie – dopiero się przekonamy. Podobnie jak to, czy usługa przyjmie się w naszym kraju.  Według PwC , wydatki  Polaków na usługę miały sięgnąć w 2010 r. 1 mln USD (około 3 mln zł) przy 20 tys. użytkowników, a w tym roku już 3 mln USD (przy 100 tys. klientów).

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa