Reklama
Rozwiń
Reklama

Rok prawdy dla telewizji mobilnej w Polsce?

Rok 2011 miał przynieść wzrost wartości rynku telewizji mobilnej na świecie i w Europie. Także w regionie do którego należy Polska. Zgodnie z prognozami analityków z firmy doradczej PricewaterhouseCoopers mieszkańcy Europy Zachodniej mieli zapłacić za tę usługę 362 mln USD (274 mln USD w 2010 r.) pod postacią abonamentu. Największy udział w tych wydatkach mieli mieć tradycyjnie Włosi, Francuzi i Hiszpanie. To się chyba jednak nie sprawdzi

Publikacja: 31.03.2011 02:00

Europejczycy z naszej części kontynentu – głównie Rosjanie – zdaniem specjalistów PricewaterhouseCoopers mają przeznaczyć na usługi mobilnej telewizji 20 mln USD (wobec  14 mln USD w 2010 r.).  Czy tak się stanie – dopiero się przekonamy. Podobnie jak to, czy usługa przyjmie się w naszym kraju.  Według PwC , wydatki  Polaków na usługę miały sięgnąć w 2010 r. 1 mln USD (około 3 mln zł) przy 20 tys. użytkowników, a w tym roku już 3 mln USD (przy 100 tys. klientów).

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama