Rok prawdy dla telewizji mobilnej w Polsce?

Rok 2011 miał przynieść wzrost wartości rynku telewizji mobilnej na świecie i w Europie. Także w regionie do którego należy Polska. Zgodnie z prognozami analityków z firmy doradczej PricewaterhouseCoopers mieszkańcy Europy Zachodniej mieli zapłacić za tę usługę 362 mln USD (274 mln USD w 2010 r.) pod postacią abonamentu. Największy udział w tych wydatkach mieli mieć tradycyjnie Włosi, Francuzi i Hiszpanie. To się chyba jednak nie sprawdzi

Publikacja: 31.03.2011 02:00

Europejczycy z naszej części kontynentu – głównie Rosjanie – zdaniem specjalistów PricewaterhouseCoopers mają przeznaczyć na usługi mobilnej telewizji 20 mln USD (wobec  14 mln USD w 2010 r.).  Czy tak się stanie – dopiero się przekonamy. Podobnie jak to, czy usługa przyjmie się w naszym kraju.  Według PwC , wydatki  Polaków na usługę miały sięgnąć w 2010 r. 1 mln USD (około 3 mln zł) przy 20 tys. użytkowników, a w tym roku już 3 mln USD (przy 100 tys. klientów).

Pozostało jeszcze 91% artykułu
O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić