Reklama

T-Mobile w Polsce zdobyło 11 proc. rynku laptopów

Publikacja: 29.03.2012 16:12

Szacujemy, że w ubiegłym roku nasz ilościowy udział w sprzedaży na polskim rynku laptopów  sięgnął 11 proc. – ujawnił podczas dzisjejszej konfrencji prasowej Grzegorz Bors, z zarządu Polskiej Telefoni Cyfrowej (sieć T-Mobile).

Jego słowa potwierdzają spostrzeżenia firm analitycznych, że operatorzy telekomunikacyjni zaczeli przejmować sporą część dotychczasowych klientów indywidualnych kupujących komputery przenośne na kredyt. To efekt wprowadzanych ograniczeń ze strony banków w udzielaniu pożyczek konsumenckich oraz sprzedaży ratalnej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama