Reklama
Rozwiń
Reklama

T-Mobile w Polsce zdobyło 11 proc. rynku laptopów

Publikacja: 29.03.2012 16:12

Szacujemy, że w ubiegłym roku nasz ilościowy udział w sprzedaży na polskim rynku laptopów  sięgnął 11 proc. – ujawnił podczas dzisjejszej konfrencji prasowej Grzegorz Bors, z zarządu Polskiej Telefoni Cyfrowej (sieć T-Mobile).

Jego słowa potwierdzają spostrzeżenia firm analitycznych, że operatorzy telekomunikacyjni zaczeli przejmować sporą część dotychczasowych klientów indywidualnych kupujących komputery przenośne na kredyt. To efekt wprowadzanych ograniczeń ze strony banków w udzielaniu pożyczek konsumenckich oraz sprzedaży ratalnej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama