T-Mobile w Polsce zdobyło 11 proc. rynku laptopów

Publikacja: 29.03.2012 16:12

Szacujemy, że w ubiegłym roku nasz ilościowy udział w sprzedaży na polskim rynku laptopów  sięgnął 11 proc. – ujawnił podczas dzisjejszej konfrencji prasowej Grzegorz Bors, z zarządu Polskiej Telefoni Cyfrowej (sieć T-Mobile).

Jego słowa potwierdzają spostrzeżenia firm analitycznych, że operatorzy telekomunikacyjni zaczeli przejmować sporą część dotychczasowych klientów indywidualnych kupujących komputery przenośne na kredyt. To efekt wprowadzanych ograniczeń ze strony banków w udzielaniu pożyczek konsumenckich oraz sprzedaży ratalnej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem