Aktualizacja: 12.05.2025 02:02 Publikacja: 14.06.2011 15:44
Takie wnioski wynikają z raportu Ponemon Institute zrealizowanego na zlecenie grupy Emerson Network Power zajmującej się dostawą urządzeń do podtrzymywania zasilania infrastruktury ICT.
Wedle raportu Ponemon Institute statystyczna awaria, trwająca średnio 90 minut, kosztowała właściciela amerykańskiego data center 505 tys. dolarów. Straty szacowano w takich sferach, jak utrata, czy błędy w przetwarzanych danych, koszty usuwania awarii, obniżenie wydajności pracowników, uszkodzenie urządzeń technicznych, odszkodowania, reperkusje prawne, a wreszcie uszczerbek na wizerunku firmy i zaufaniu inwestorów. Bezpośrednie koszty szacowane były na ok. 38 proc., a pośrednie i odroczone na ok. 62 proc. całkowitych strat.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas