Aktualizacja: 11.05.2025 14:00 Publikacja: 13.04.2011 01:09
Foto: ROL
Po tym, co wydarzyło się kilka tygodni temu w USA, ostatni uczestnicy i obserwatorzy rynku telekomunikacyjnego raczej pozbyli się wątpliwości co do tego, czy mobilne aplikacje o których tyle mówią producenci sprzętu i (choć z mniejszym zaangażowaniem) operatorzy, to poważny biznes.
Pod koniec marca firma Color, amerykański start-up, którego jedynym produktem jest aplikacja na systemy iPhone i Android pod tą samą nazwą, pozyskała od inwestorów 41 mln dol. w ramach pierwszej rundy finansowania. Aż 25 mln dol. z tej sumy wyłożył fundusz Sequoia Capital, który mniejszym zaufaniem niż Color obdarzył kiedyś np. Google, inwestując w firmę 12,5 mln dol.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas