Aktualizacja: 11.05.2025 04:20 Publikacja: 11.06.2015 08:35
Jeszcze rok temu ze Spotify korzystało 40 mln osób, z czego 10 milionów korzystało z płatnej subskrypcji. – Więcej aktywnych użytkowników to też więcej pieniędzy, które serwis przekazuje właścicielom praw autorskich. Spotify przekazało już łącznie 3 mld dol. wynagrodzeń, z czego 300 mln w pierwszym kwartale 2015 r. – podaje firma, której właśnie przybył na rynku nowy poważny konkurent – Apple Music.
Udziałowcem Spotify została szwedzka TeliaSonera, która objęła nowe akcje wyemitowane przez serwis. W komunikacie znalazła się tylko lakoniczna informacja iż Spotify pozyskane środki przeznaczy na dalsze rozwijanie oferty dla konsumentów, którzy mogą słuchać za jego pośrednictwem muzyki bez konieczności oglądania dodatkowych reklam. TeliaSonera podała, że inwestycja w Spotify jest związana ze strategicznym planem dywersyfikacji aktywów grupy w nowych segmentach rynku. – Możemy się od nich uczyć ponieważ to prawdopodobnie jedna z najbardziej innowacyjnych firm na świecie – mówił Johan Dennelind, szef TeliaSonera.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas